Bormarketing és értékesítés – Online kurzusok


Hogyan lehet sikeresebb a vállalkozásom? Hogyan érjünk el új vásárlókat, hogyan kommunikáljunk velük? Mi legyen az új borunk címkéjén? Versenyképes-e a márkánk, termékünk, és egyáltalán kik a versenytársak? Hogyan törjünk be a külföldi piacra, vagy kerüljünk be egy borkereskedésbe?
 
Kiscsoportos gyakorlatiorientált online tanfolyamok a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.
 
A vállalkozások többségének, amelyek a bevételek és az ismertség növelésén dolgoznak, bizonyára nem ismeretlenek a fenti kérdések. A folyamatosan növekvő fogyasztói igények és a fokozódó verseny hatására manapság már nem elég csupán 1-1 részterülettel foglalkozni, a siker érdekében át kell látnunk a teljes marketing folyamatot. 

Hazánk első boriskolájában, a Borkollégiumban e célból hoztuk létre a Bormarketing és értékesítés többrészes tanfolyamot, amelyben A-tól Z-ig körbejárunk minden lényeges kérdéskört, amelyek segítségével a (boros) vállalkozások hatékonyabb működése érhető el. A képzésen rövid feladatok segítségével alakíthatjuk ki saját cégünk stratégiáját, tevékenységét.
 
 

Mik az online kurzus előnyei?

  • Csak egy laptopra vagy egy okostelefonra van szükség
  • Bárhonnan elérhető, akár külföldről is
  • Kényelmes, az utazáson időt és pénzt lehet spórolni
  • 100% vírusmentes tanfolyam a Zoom alkalmazás segítségével
 

Kiknek ajánljuk?

  • Borászok, tulajdonosok számára kis-közepes pincészeteknél
  • Munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • Kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • A téma iránt érdeklődőknek
 

Előadók

A borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területén 20-40 éve tevékenykedő szakemberek.
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, WSET felsőfok
  • Dr. Konkoly Mihály, agrárközgazdász, borász, Veritas key account manager, DipWSET
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)
  • Szik Mátyás, Háromszoros Magyar Bajnok Sommelier, WSET advanced
  • Illyés Fruzsina, online tanácsadó, a Webbyskill digitális iskola alapítója
  • valamint további meghívott szakemberek
 

Érintett témák

Bevezetés a sikeres piaci működésbe kurzus esetén:
  • A siker kritériumai, a célok jelentősége
  • A vállalkozás megkülönböztető előnyei
  • Jó példák a boros világból
  • Workshop
 
A stratégiai tervezés jelentősége kurzus esetén:
  • Marketing szemlélet, borászat és marketing
  • Piackutatás, piacismeret,
  • Marketingstratégia, márkázás
  • Termék- és árpolitika
  • Értékesítési csatornák
  • Borkommunikáció
  • Borszortiment kialakítása
 
A borpiac meghatározó szereplői kurzus esetén:
  • A piaci környezet jelentősége
  • Boros és általános média
  • Export lehetőségek, az import jelentősége
  • Borok az étteremben
  • Borkereskedelem: szakkereskedések
  • Borkereskedelem: általános üzletek
  • Tanácsadók, ügynökségek
  • Rendezvények
  • A borszakértők szerepe
 
Az online bormarketing sikertényezői kurzus esetén:
  • Az online megjelenés alapjai
  • Weboldal (tervezés, optimalizálás)
  • E-kereskedelem, webshop (bérelt, saját)
  • Közösségi média (Facebook, Instagram stb.)
  • Online hirdetések (display, kereső hirdetés)
  • Kapcsolat menedzsment (adatbázisok, e-mailek)
  • Különleges megoldások, trendek
 

Időpontok és tandíj

A Bormarketing és értékesítés kurzusok együtt, vagy külön-külön is elvégezhetők. A tanfolyami modulok péntekenként 9.00 és 16.30 között kerülnek megtartásra, a 4 alkalmas kurzusok általában egy 5 hetes periódust ölelnek fel. A pontos tematikáról és árakról az alábbi linkekre kattintva tájékozódhat.
 
Bevezetés a sikeres piaci működésbe – 1 nap
A stratégiai tervezés jelentősége – 4 nap
A borpiac meghatározó szereplői – 4 nap
Az online bormarketing sikertényezői – 4 nap
 
A tanfolyam díjmentes lemondására a tanfolyam napját megelőző 15 munkanapig van lehetőség. Ezt követően a tanfolyam napját megelőző 7 munkanapig történő lemondás esetén a lemondás díja a tanfolyami díj 50%-a, ezt követően a 100%-a.



Aktuális tanfolyamok







Képzési rendszerünk felépítése

Miért érdemes a Borkollégiumot választani?

Mészáros Gabriella
Borkollégium
Winelovers terem
Az első boriskolaként a legnagyobb tapasztalattal rendelkezünk.
A kóstolt borok száma mellett azok minősége is egyedülállónak tekinthető.
Ha netán egy minta nem tűnik a legjobb példának, újabbak követik.
Kellemes környezetben, családias hangulatban nálunk könnyű a tanulás.
Oktatóink a legmagasabb színvonalat nyújtják.
Az egyetlen hazai iskolaként folyamatosan megújuló saját tankönyveket kínálunk hallgatóink számára – a kezdetektől fogva.
Itt mindenki kérdéseire van válasz, de ha tanáraink – nagyon ritkán – valamire nem tudnak azonnal felelni, azt is ki lehet mondani: holnapra utánanézek.
Nálunk kiemelt jelentőségű a tudásközpontú oktatás: az elérhető legjobb ismereteket kínáljuk hallgatóinknak.
Ajándék

Ajándékozzon Borkollégium kurzust szeretteinek, partnereinek.

Részletek és rendelés