Bormarketing és értékesítés: A stratégiai tervezés jelentősége - Online kurzus


Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?
 
Kiscsoportos gyakorlatiorientált online tanfolyam a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.
 
A marketing stratégia kialakítása a piaci siker egyik kulcstényezője, hiszen ezáltal lehetséges az erőforrásokat a megfelelő cél érdekében összehangoltan alkalmazni. Ehhez azonban szükséges a piac, a fogyasztók, versenytársak megfelelő ismerete, valamint a terv átgondolása, az egyes részek összehangolása. Néhány alapelv és lépés ismeretében pedig a folyamat jóval egyszerűbb és hatékonyabb lehet.
 
 

Mik az online kurzus előnyei?

  • Csak egy laptopra vagy egy okostelefonra van szükség
  • Bárhonnan elérhető, akár külföldről is
  • Kényelmes, az utazáson időt és pénzt lehet spórolni
  • 100% vírusmentes tanfolyam a Zoom alkalmazás segítségével
 

Mi a képzés célja?

  • hogy a résztvevők felismerjék a stratégiai tervezés jelentőségét, ennek alapvető hatását a piaci sikerre
  • megismerjék a tervezés egyes lépéseit, a stratégiai szemléletmódot
  • saját példájukon dolgozva megértsék mindezek gyakorlati vonatkozásait
  • az előadások rendszeres látogatása, valamint a házi feladatok elkészítése esetén oklevelet szerezzenek
 

Kiknek ajánljuk?

  • Borászok, tulajdonosok számára kis-közepes pincészeteknél
  • Munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • Kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • A téma iránt érdeklődőknek
 

Előadók

a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, WSET felsőfok
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Konkoly Mihály, agrárközgazdász, borász, Veritas key account manager, DipWSET
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, DipWSET



Tematika

1. nap 

9.00 - 12.15:
Marketing szemlélet
  • marketing, piac, fogyasztó, igények
  • a marketingmunka folyamata
  • marketing stratégia és marketing mix (4P, 7P)
Borászat és marketing
  • a bormarketing speciális vetületei
  • közösségi bormarketing, marketing szintek
Előadó: Harsányi Dávid
 
13.15 - 16.30:
Piackutatás, piacismeret
  • információs források, szekunder információk
  • piackutatás menedzselése, megrendelése
  • italismeret, helyettesítő termékek
  • konkurenciaanalízis
  • fogyasztói magatartás, vásárlási szokások
Házi feladat kiadása
  • 1 oldalas anyag + 5 perces előadás összeállítása a lehetséges kutatási területekről, forrásokról
Előadó: Totth Gedeon
 

2. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Marketingstratégia
  • helyzetelemzés (STEEP, Porter, SWOT)
  • célmeghatározás
  • marketingstratégia
  • szegmentálás, célcsoport választás
  • pozícionálás
Márkázás
  • küldetés, arculatépítés
  • márkaépítés, márkastratégia
  • márkanév, logó
  • közösségi márkák (pl. Egri Csillag)
Előadó: Totth Gedeon
 
13.15 - 16.30:
Termék- és árpolitika
  • termékvonal, termékéletgörbe
  • termékkínálat kialakítása
  • csomagolás
  • kiegészítő szolgáltatások, vendéglátás
  • árazás
Házi feladat
  • 1 oldalas anyag + 5 perces prezentáció összeállítása a lehetséges stratégiáról
Előadó: Kopcsay László
 

3. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Értékesítés
  • értékesítési csatornák: nagyker, kisker, direkt értékesítés
  • export csatornák, közvetítők
  • borturizmus, vendéglátás
Előadó: Dr. Konkoly Mihály
 
13.15 - 16.30:
Kommunikáció
  • kommunikációs stratégia
  • kiemelt kommunikációs megoldások (internet, esemény)
  • további kommunikációs lehetőségek
  • üzleti kommunikáció
  • üzenet, kreatív anyagok
  • a tervezés folyamata, szereplői
Házi feladat
  • 5 oldalas átfogó anyag + 10 perces prezentáció összeállítása a kutatási lehetőségekről, stratégiáról, termék-, ár-, értékesítési- és kommunikációs politikáról
Előadó: Harsányi Dávid
 

4. nap

9.00 - 12.15:
Borszortiment kialakítása
  • a borválaszték kialakításának szempontjai (a fogyasztók, a borász, a tulajdonos szerepe)
  • a borkészítés meghatározó tényezői (terroir, fajta, művelésmód stb.)
  • a kóstolás szerepe a borkészítésben (pincekóstoló, szakmai kóstoló, fogyasztói kóstoló)
Előadó: Bálint László
 
13.15 - 16.30:
Házi feladat átbeszélése, a résztvevők prezentációi
Előadók: Totth Gedeon, Kopcsay László, Harsányi Dávid
 
Az előadások sorrendje, az előadók személye változhat.
A házi feladat sikeres teljesítése esetén oklevelet nyújtunk át.
 

Tananyag

  • az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika), amelyet a tanfolyam alatt folyamatosan küldünk el a résztvevőkhöz
  • gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben



Ajándék

Ez a kurzus ajándékba is adható. Vásárolja meg karácsonyra szeretteinek!

Ajándékba adom


Időpontok és tandíj

A Bormarketing és értékesítés kurzusok együtt, vagy külön-külön is elvégezhetők. A tanfolyami modulok péntekenként 9.00 és 16.30 között kerülnek megtartásra, a 4 alkalmas kurzusok általában egy 5 hetes periódust ölelnek fel.

Kedvezményes ár: 120.000 Ft (94.488 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdete előtt 15 naptári nappal megtörténik a befizetés, illetve megérkezik az átutalás az iskola bankszámlájára.
Teljes ár: 140.000 Ft (110.236 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdetétől 15 napon belül történik a befizetés.

Csoportos akció: minimum 3 főtől 10% kedvezmény a végösszegből. Diákkedvezmény: 25 éven aluliaknak, érvényes diákigazolvány bemutatásával 15% kedvezmény. Több kurzus elvégzése esetén egyéni kedvezmény.

A tanfolyam díjmentes lemondására a tanfolyam napját megelőző 15 munkanapig van lehetőség. Ezt követően a tanfolyam napját megelőző 7 munkanapig történő lemondás esetén a lemondás díja a tanfolyami díj 50%-a, ezt követően a 100%-a.

Felmerülő kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 70 622 1060 telefonszámon, vagy az info@borkollegium.hu címen.


Nincs induló kurzus vagy nem megfelelő számodra a jelenlegi dátum? Tudasd velünk a lenti űrlap kitöltésével és mi mielőbb felvesszük veled a kapcsolatot.


Érdekel a kurzus, de a megjelölt időpontok valami miatt nem alkalmas számodra? Töltsd ki az alábbi űrlapot, így később tudunk értesíteni az ÚJ időpontokról, melyek kapcsán igyekszünk figyelembe venni személyes preferenciáidat.

Közelgő kurzusok

WSET Felsőfok Online - WSET® Level 3 Award in Wines - Intenzív
2022. január 31.
230.000 Ft Részletek
Bormarketing és értékesítés: Az online bormarketing sikertényezői - Intenzív
2022. február 4., 18., 25., március 11. (09:00-16:30)
140.000 Ft Részletek
WSET Alapfok Online - WSET® Level 1 Award in Wines - Intenzív
2022. február 7.
60.000 Ft Részletek
WSET Középfok Online - WSET® Level 2 Award in Wines - Intenzív
2022. február 7.
150.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2022. február 8. (18:00-20:00)
3.900 Ft Részletek
Bevezetés a borkóstolásba - Intenzív
2022. február 12. (09:00-18:00)
30.000 Ft helyett 26.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2022. február 15. (18:00-20:00)
3.900 Ft Részletek
Ízelítő kurzus extra - Esti
2022. február 17. (17:30-21:30)
8.900 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2022. február 17. (18:00-20:00)
3.900 Ft Részletek
Borkollégium alapfok - Intenzív
2022. február 18., 19., 20. (09:00-18:00)
75.000 Ft helyett 65.000 Ft Részletek
WSET Alapfok Online - WSET® Level 1 Award in Wines - Intenzív
2022. február 21.
60.000 Ft helyett 55.000 Ft Részletek
WSET Középfok Online - WSET® Level 2 Award in Wines - Intenzív
2022. február 21.
150.000 Ft helyett 140.000 Ft Részletek
WSET Felsőfok Online - WSET® Level 3 Award in Wines - Intenzív
2022. február 21.
230.000 Ft helyett 220.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2022. február 24. (18:00-20:00)
3.900 Ft Részletek
Mesterkurzusok: Diversity of Sherry - A Bodegas Lustau portfólión keresztül
2022. február 24. (18:00-21:30)
16.900 Ft/fő/alkalom Részletek




Segítség, információ

Képzési rendszerünk felépítése

Miért érdemes a Borkollégiumot választani?

Mészáros Gabriella
Borkollégium
Winelovers terem
Az első boriskolaként a legnagyobb tapasztalattal rendelkezünk.
A kóstolt borok száma mellett azok minősége is egyedülállónak tekinthető.
Ha netán egy minta nem tűnik a legjobb példának, újabbak követik.
Kellemes környezetben, családias hangulatban nálunk könnyű a tanulás.
Oktatóink a legmagasabb színvonalat nyújtják.
Az egyetlen hazai iskolaként folyamatosan megújuló saját tankönyveket kínálunk hallgatóink számára – a kezdetektől fogva.
Itt mindenki kérdéseire van válasz, de ha tanáraink – nagyon ritkán – valamire nem tudnak azonnal felelni, azt is ki lehet mondani: holnapra utánanézek.
Nálunk kiemelt jelentőségű a tudásközpontú oktatás: az elérhető legjobb ismereteket kínáljuk hallgatóinknak.
Ajándék

Ajándékozz Borkollégium kurzust szeretteidnek, partnereidnek.

Részletek és rendelés
FacebookInstagram

A legfrissebb hírekért kövess minket Facebookon és Instagramon is