Bormarketing és értékesítés: A stratégiai tervezés jelentősége - Online kurzus


Hogyan szólítsam meg a célközönségemet és növeljem az értékesítés volumenét? Kik egyáltalán a vásárlóim és hol érem el őket? Megfelel-e az arculatom a céljaim eléréséhez? Hogyan növeljem a termék piaci részesedését?
 
Kiscsoportos gyakorlatiorientált online tanfolyam a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.
 
A marketing stratégia kialakítása a piaci siker egyik kulcstényezője, hiszen ezáltal lehetséges az erőforrásokat a megfelelő cél érdekében összehangoltan alkalmazni. Ehhez azonban szükséges a piac, a fogyasztók, versenytársak megfelelő ismerete, valamint a terv átgondolása, az egyes részek összehangolása. Néhány alapelv és lépés ismeretében pedig a folyamat jóval egyszerűbb és hatékonyabb lehet.
 
 

Mik az online kurzus előnyei?

  • Csak egy laptopra vagy egy okostelefonra van szükség
  • Bárhonnan elérhető, akár külföldről is
  • Kényelmes, az utazáson időt és pénzt lehet spórolni
  • 100% vírusmentes tanfolyam a Zoom alkalmazás segítségével
 

Mi a képzés célja?

  • hogy a résztvevők felismerjék a stratégiai tervezés jelentőségét, ennek alapvető hatását a piaci sikerre
  • megismerjék a tervezés egyes lépéseit, a stratégiai szemléletmódot
  • saját példájukon dolgozva megértsék mindezek gyakorlati vonatkozásait
  • az előadások rendszeres látogatása, valamint a házi feladatok elkészítése esetén oklevelet szerezzenek
 

Kiknek ajánljuk?

  • Borászok, tulajdonosok számára kis-közepes pincészeteknél
  • Munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • Kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • A téma iránt érdeklődőknek
 

Előadók

a marketing, illetve borszakmában 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, WSET felsőfok
  • Dr. Totth Gedeon, főiskolai tanár, a Magyar Marketing Szövetség Agrártagozatának elnöke, korábban az Agrár Marketing Centrum igazgatóhelyettese
  • Dr. Kopcsay László, egyetemi docens, a Törley korábbi értékesítési vezetője
  • Dr. Konkoly Mihály, agrárközgazdász, borász, Veritas key account manager, DipWSET
  • Bálint László, lektor, a Borkollégium oktatója, nemzetközi borakadémikus (dipWSET)



Tematika

1. nap 

9.00 - 12.15:
Marketing szemlélet
  • marketing, piac, fogyasztó, igények
  • a marketingmunka folyamata
  • marketing stratégia és marketing mix (4P, 7P)
Borászat és marketing
  • a bormarketing speciális vetületei
  • közösségi bormarketing, marketing szintek
Előadó: Harsányi Dávid
 
13.15 - 16.30:
Piackutatás, piacismeret
  • információs források, szekunder információk
  • piackutatás menedzselése, megrendelése
  • italismeret, helyettesítő termékek
  • konkurenciaanalízis
  • fogyasztói magatartás, vásárlási szokások
Házi feladat kiadása
  • 1 oldalas anyag + 5 perces előadás összeállítása a lehetséges kutatási területekről, forrásokról, költségekről
Előadó: Totth Gedeon
 

2. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Marketingstratégia
  • helyzetelemzés (STEEP, Porter, SWOT)
  • célmeghatározás
  • marketingstratégia
  • szegmentálás, célcsoport választás
  • pozícionálás
Márkázás
  • küldetés, arculatépítés
  • márkaépítés, márkastratégia
  • márkanév, logó
  • közösségi márkák (pl. Egri Csillag)
Előadó: Totth Gedeon
 
13.15 - 16.30:
Termék- és árpolitika
  • termékvonal, termékéletgörbe
  • termékkínálat kialakítása
  • csomagolás
  • kiegészítő szolgáltatások, vendéglátás
  • árazás
Házi feladat
  • 1 oldalas anyag + 5 perces prezentáció összeállítása a lehetséges stratégiáról
Előadó: Kopcsay László
 

3. nap

9.00 - 12.15:
Házi feladat átbeszélése
Értékesítés
  • értékesítési csatornák: nagyker, kisker, direkt értékesítés
  • export csatornák, közvetítők
  • borturizmus, vendéglátás
Előadó: Dr. Konkoly Mihály
 
13.15 - 16.30:
Kommunikáció
  • kommunikációs stratégia
  • kiemelt kommunikációs megoldások (internet, esemény)
  • további kommunikációs lehetőségek
  • üzleti kommunikáció
  • üzenet, kreatív anyagok
  • a tervezés folyamata, szereplői
Házi feladat
  • 5 oldalas átfogó anyag + 10 perces prezentáció összeállítása a kutatási lehetőségekről, stratégiáról, termék-, ár-, értékesítési- és kommunikációs politikáról
Előadó: Harsányi Dávid
 

4. nap

9.00 - 12.15:
Borszortiment kialakítása
  • a borválaszték kialakításának szempontjai (a fogyasztók, a borász, a tulajdonos szerepe)
  • a borkészítés meghatározó tényezői (terroir, fajta, művelésmód stb.)
  • a kóstolás szerepe a borkészítésben (pincekóstoló, szakmai kóstoló, fogyasztói kóstoló)
Előadó: Bálint László
 
13.15 - 16.30:
Házi feladat átbeszélése, a résztvevők prezentációi
Előadók: Totth Gedeon, Kopcsay László, Harsányi Dávid
 
A házi feladat sikeres teljesítése esetén oklevelet nyújtunk át.
 

Tananyag

  • az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika), amelyet a tanfolyam alatt folyamatosan küldünk el a résztvevőkhöz
  • gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben



Ajándék

Ez a kurzus ajándékba is adható. Vásárolja meg karácsonyra szeretteinek!

Ajándékba adom


Időpontok és tandíj

Kedvezményes ár: 170.000 Ft (133.858 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdete előtt 15 naptári nappal megtörténik a befizetés, illetve megérkezik az átutalás az iskola bankszámlájára.
Teljes ár: 190.000 Ft (149.606 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdetétől 15 napon belül történik a befizetés.

Csoportos akció: minimum 3 főtől 10% kedvezmény a végösszegből. Diákkedvezmény: 25 éven aluliaknak, érvényes diákigazolvány bemutatásával 15% kedvezmény.

A tanfolyam díjmentes lemondására a tanfolyam napját megelőző 15 munkanapig van lehetőség. Ezt követően a tanfolyam napját megelőző 7 munkanapig történő lemondás esetén a lemondás díja a tanfolyami díj 50%-a, ezt követően a 100%-a.




Közelgő kurzusok

Alap ízek, alap étel- és bor párosítások - Intenzív
2021. január 30. (9:00-18:00)
31.500 Ft helyett 26.900 Ft Részletek
Bormarketing és értékesítés: Bevezetés a sikeres piaci működésbe - Intenzív
2021. február 5. (09:00-16:30)
60.000 Ft helyett 50.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2021. február 5. (16:00-18:00)
2.900 Ft Részletek
Bevezetés a borkóstolásba – Online kurzus, 8 tételes BORSORRAL - Intenzív
2021. február 6. (09:00-18:00)
34.900 Ft Részletek
Bevezetés a borkóstolásba – Online kurzus, BORSOR NÉLKÜL - Intenzív
2021. február 6. (09:00-18:00)
19.900 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2021. február 11. (18:00-20:00)
2.900 Ft Részletek
Borkollégium alapfok - Intenzív
2021. február 12., 13., 14. (09:00-18:00)
69.000 Ft helyett 60.000 Ft Részletek
Párlat Ízelítő - Esti
2021. február 18. (16:00-18:00)
3.900 Ft helyett 0 Ft Részletek
WSET alapfok - WSET® Level 1 Award in Wines - Intenzív
2021. február 19. (09:00-18:00)
69.000 Ft helyett 60.000 Ft Részletek
Bormarketing és értékesítés: A stratégiai tervezés jelentősége - Intenzív
2021. február 19., március 5., 12., 26. (9:00-16:30)
helyszín: ,

190.000 Ft helyett 170.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus extra - Esti
2021. február 25. (17:30-21:30)
8.900 Ft Részletek
WSET középfok - WSET® Level 2 Award in Wines - Intenzív
2021. február 26., 27., 28. (09:00-18:00)
170.000 Ft helyett 150.000 Ft Részletek
Ízelítő kurzus - Intenzív
2021. február 26. (16:00-18:00)
2.900 Ft Részletek
Bevezetés a borkóstolásba - Intenzív
2021. február 27. (09:00-18:00)
28.000 Ft helyett 24.000 Ft Részletek
Haladó étel- és bor párosítások, borstílusok - Intenzív
2021. február 27. (09:00-18:00)
38.000 Ft helyett 31.500 Ft Részletek




Segítség, információ

Képzési rendszerünk felépítése

Miért érdemes a Borkollégiumot választani?

Mészáros Gabriella
Borkollégium
Winelovers terem
Az első boriskolaként a legnagyobb tapasztalattal rendelkezünk.
A kóstolt borok száma mellett azok minősége is egyedülállónak tekinthető.
Ha netán egy minta nem tűnik a legjobb példának, újabbak követik.
Kellemes környezetben, családias hangulatban nálunk könnyű a tanulás.
Oktatóink a legmagasabb színvonalat nyújtják.
Az egyetlen hazai iskolaként folyamatosan megújuló saját tankönyveket kínálunk hallgatóink számára – a kezdetektől fogva.
Itt mindenki kérdéseire van válasz, de ha tanáraink – nagyon ritkán – valamire nem tudnak azonnal felelni, azt is ki lehet mondani: holnapra utánanézek.
Nálunk kiemelt jelentőségű a tudásközpontú oktatás: az elérhető legjobb ismereteket kínáljuk hallgatóinknak.
Ajándék

Ajándékozz Borkollégium kurzust szeretteidnek, partnereidnek.

Részletek és rendelés
FacebookInstagram

A legfrissebb hírekért kövess minket Facebookon és Instagramon is