Bormarketing és értékesítés: Az online bormarketing sikertényezői - Online kurzus


Megéri honlapot, Facebook oldalt, webshopot üzemeltetni? Hogyan lehet ezekből a legtöbbet kihozni? Mit lehet még tenni az interneten, hogy a fogyasztók megtaláljanak, és vásároljanak is tőlünk?
 
Kiscsoportos gyakorlatorientált online tanfolyam a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területen 20-40 éve tevékenykedő szakemberek vezetésével.
 
A digitális világ számos piaci szereplőnek, borászatnak még mindig misztikus terület. Ugyanakkor egyre többen kezdték el használni az egyes online megoldásokat, és tettek ezzel szert versenyelőnyre. Költséghatékonysága, kiváló célozhatósága miatt mindinkább elengedhetetlen az internet adta lehetőségek ismerete, amelynek alapjai – szerencsére – mindenki számára elsajátítható, és így biztonsággal alkalmazható.
 
 

Mik az online kurzus előnyei?

  • Csak egy laptopra vagy egy okostelefonra van szükség
  • Bárhonnan elérhető, akár külföldről is
  • Kényelmes, az utazáson időt és pénzt lehet spórolni
  • 100% vírusmentes tanfolyam a Zoom alkalmazás segítségével
 

Mi a képzés célja?

  • hogy a résztvevők átlássák az online világ összetevőinek szerepét
  • megismerjék az egyes csatornákat, azok alkalmazásának sikertényezőit
  • saját példájukon dolgozva megértsék mindezek gyakorlati vonatkozásait
  • az előadások rendszeres látogatása, valamint a házi feladatok elkészítése esetén oklevelet szerezzenek
 

Kiknek ajánljuk?

  • Borászok, tulajdonosok számára kis-közepes pincészeteknél
  • Munkatársak számára nagyobb pincészeteknél
  • Kereskedések, borfókuszú vendéglátóhelyek, bor témájú vállalkozások, állami szereplők munkatársainak
  • A téma iránt érdeklődőknek
 

Előadók

a borszakmában, illetve marketing és kereskedelem területén 20-40 éve tevékenykedő szakemberek
  • Illyés Fruzsina, online tanácsadó, a Webbyskill digitális iskola alapítója
  • Dr. Harsányi Dávid, főiskolai docens, a BGE Marketing tanszékének vezetője, a Borkollégium és a Winelovers állandó tanácsadója, WSET felsőfok
  • valamint további meghívott szakemberek



Tematika

Az online megjelenés alapjai
  • célok! kik vagyunk, mit akarunk?
  • ki a célcsoportunk? hogy gondolkoznak?
  • customer journey
  • online kutatások
  • mi a brief?
  • KPI-ok meghatározása
  • konkrét gyakorlati példák
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a vállalkozás alapjairól, céljairól
Előadó: Harsányi Dávid
 
Weboldal
  • saját oldal jelentősége, tervezése
  • blog
  • a tartalom szerepe, frissítése – szöveges, képi és videós anyagok
  • honlap optimalizálás (SEO)
  • dobozos megoldások (pl. Wordpress) vs egyedi fejlesztés
  • website elemzés (Google Analytics)
  • látogatók, a forgalom forrásai, csatornák
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a weboldal lehetséges kialakításáról
Előadó: Illyés Fruzsina
 
E-kereskedelem, webshop
  • saját fejlesztés vs dobozos megoldások
  • termékek
  • árazás
  • raktárkészlet
  • fizetés, szállítás
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a lehetséges webshop megoldásokról
Előadó: Illyés Fruzsina
 
Közösségi média
  • a csatornák rövid bemutatása, előnyök
  • a social media stratégia alapjai
  • saját Facebook és Instagram oldal
  • zárt csoportok
  • tartalom, posztok – szövegírás, képek, időzítés
  • fizetett hirdetések
  • a like, share, reach, engagement, talking about jelentése
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a lehetséges közösségi média megoldásokról
Előadó: egyeztetés alatt

Online hirdetések
  • kereső hirdetések (Google Ads search, display, discovery, Youtube, Gmail)
  • vásárolt banner megjelenések
  • online PR
  • influencer marketing
  • szponzoráció és CSR
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a lehetséges online hirdetésekről
Előadó: Illyés Fruzsina
 
Kapcsolat menedzsment
  • az adatok jelentősége
  • adatgyűjtés és tárolás, ötletek adatbázis építésére
  • jogi szabályozás – GDPR!
  • e-mail marketing lehetőségek
  • szegmentáció, címkézés, email marketing stratégia
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a lehetséges adatbázisról, direkt kommunikációról
Előadó: egyeztetés alatt

Különleges digitális megoldások, trendek
  • vírusmarketing
  • versenyek, bevonó marketing (crowdsourcing), játékosítás (gamification)
  • mobilmarketing
  • 3D, AR, VR
  • (automatizáció)
  • partnerkapcsolatok
  • remarketing
  • design thinking
  • real time marketing
  • legújabb trendek
Házi feladat
  • 1/2 oldalas anyag összeállítása a lehetséges extra online kommunikációról
Előadó: Illyés Fruzsina
 
Házi feladat átbeszélése, a résztvevők prezentációi
Előadó: Illyés Fruzsina és Harsányi Dávid
 
Az előadások sorrendje, az előadók személye változhat.
A házi feladat sikeres teljesítése esetén oklevelet nyújtunk át.
 

Tananyag

  • Az előadók által a képzésre kifejlesztett speciális ismeretanyag (ld. tematika), amelyet a tanfolyam alatt folyamatosan küldünk el a résztvevőkhöz.
  • Gyakorlati feladat: a résztvevőknek egyénileg, vagy 2 fős csoportokban egy online marketingtervet kell elkészíteniük a tematikához kapcsolódóan több lépésben.



Ajándék

Ez a kurzus ajándékba is adható. Vásárolja meg karácsonyra szeretteinek!

Ajándékba adom


Időpontok és tandíj

A Bormarketing és értékesítés kurzusok együtt, vagy külön-külön is elvégezhetők. A tanfolyami modulok péntekenként 9.00 és 16.30 között kerülnek megtartásra, a 4 alkalmas kurzusok általában egy 5 hetes periódust ölelnek fel.

Kedvezményes ár: 190.000 Ft (149.606 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdete előtt 15 naptári nappal megtörténik a befizetés, illetve megérkezik az átutalás az iskola bankszámlájára.
Teljes ár: 215.000 Ft (169.291 Ft + ÁFA), amennyiben a tanfolyam kezdetétől 15 napon belül történik a befizetés.

Csoportos akció: minimum 3 főtől 10% kedvezmény a végösszegből. Diákkedvezmény: 25 éven aluliaknak, érvényes diákigazolvány bemutatásával 15% kedvezmény. Több kurzus elvégzése esetén egyéni kedvezmény.

A tanfolyam díjmentes lemondására a tanfolyam napját megelőző 15 munkanapig van lehetőség. Ezt követően a tanfolyam napját megelőző 7 munkanapig történő lemondás esetén a lemondás díja a tanfolyami díj 50%-a, ezt követően a 100%-a.

Felmerülő kérdés esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 70 622 1060 telefonszámon, vagy az info@borkollegium.hu címen.





Érdekel a kurzus, de a megjelölt időpontok valami miatt nem alkalmas számodra? Töltsd ki az alábbi űrlapot, így később tudunk értesíteni az ÚJ időpontokról, melyek kapcsán igyekszünk figyelembe venni személyes preferenciáidat.

Képzési rendszerünk felépítése

Miért érdemes a Borkollégiumot választani?

Mészáros Gabriella
Borkollégium
Winelovers terem
Az első boriskolaként a legnagyobb tapasztalattal rendelkezünk.
A kóstolt borok száma mellett azok minősége is egyedülállónak tekinthető.
Ha netán egy minta nem tűnik a legjobb példának, újabbak követik.
Kellemes környezetben, családias hangulatban nálunk könnyű a tanulás.
Oktatóink a legmagasabb színvonalat nyújtják.
Az egyetlen hazai iskolaként folyamatosan megújuló saját tankönyveket kínálunk hallgatóink számára – a kezdetektől fogva.
Itt mindenki kérdéseire van válasz, de ha tanáraink – nagyon ritkán – valamire nem tudnak azonnal felelni, azt is ki lehet mondani: holnapra utánanézek.
Nálunk kiemelt jelentőségű a tudásközpontú oktatás: az elérhető legjobb ismereteket kínáljuk hallgatóinknak.
Ajándék

Ajándékozz Borkollégium kurzust szeretteidnek, partnereidnek.

Részletek és rendelés
FacebookInstagram

A legfrissebb hírekért kövess minket Facebookon és Instagramon is